/* sciezki do plikow z obrazkami wykorzystywanymi orzez modul Interfejs
autor : Anna Doros
GRUPA 5
*/
#define TLO_TEKST_ETAP "obrazki/tlo/szare.ppm"
#define TLO_NUMEREK "obrazki/tlo/numerek.gif"
#define TLO_DANE_PRZED "obrazki/tlo/tloStatEtap.gif"
#define TLO_DANE_PO "obrazki/tlo/tloStatEtap2.gif"
#define TLO_POCZATEK "obrazki/tlo/cegla.bmp"
#define TLO_GRA "obrazki/tlo/gra.gif"
#define TLO_ETAP "obrazki/tlo/miedzyetapowe.gif"
#define TLO_KONCOWE "obrazki/tlo/koncowe.gif"
#define TLO_WCZYTYWANIE "obrazki/tlo/wczytywanie.gif"
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
#define MASKA_KONIEC_INFO "obrazki/guzik/mapy/wyjscieInfo.bmp"
#define BITMAPA_KONIEC_INFO "obrazki/guzik/wyjscieInfo.gif"
#define MASKA_INFO "obrazki/guzik/mapy/info.bmp"
#define MASKA_ZASADY "obrazki/guzik/mapy/zasady.bmp"
#define MASKA_POCZ "obrazki/guzik/mapy/strzala.bmp"
#define MASKA_KONIEC "obrazki/guzik/mapy/wyjsciePocz.bmp"
#define BITMAPA_INFO "obrazki/guzik/info.gif"
#define BITMAPA_ZASADY "obrazki/guzik/zasady.gif"
#define BITMAPA_NOWAGRA "obrazki/guzik/strzala.gif"
#define BITMAPA_NOWYETAP "obrazki/guzik/strzalaEtap.gif"
#define BITMAPA_ZAKONCZETAP "obrazki/guzik/strzalaKoniec.gif"
#define BITMAPA_KONIEC "obrazki/guzik/wyjsciePocz.gif"
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
#define MASKA_BOMBA "obrazki/guzik/mapy/bomba.bmp"
#define MASKA_BLOKER "obrazki/guzik/mapy/bloker.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_GORNY "obrazki/guzik/mapy/kopaczG.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_DOLNY "obrazki/guzik/mapy/kopaczD.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_POZIOMY "obrazki/guzik/mapy/kopaczPoz.bmp"
#define MASKA_KOPACZ_PIONOWY "obrazki/guzik/mapy/kopaczPion.bmp"
#define MASKA_SCHODKARZ_GORNY "obrazki/guzik/mapy/schodkarzG.bmp"
#define MASKA_SCHODKARZ_POZIOMY "obrazki/guzik/mapy/schodkarzP.bmp"
#define MASKA_SCHODKARZ_DOLNY "obrazki/guzik/mapy/schodkarzD.bmp"
#define MASKA_PIJUS "obrazki/guzik/mapy/pijus.bmp"
#define MASKA_PAUZA "obrazki/guzik/mapy/pauza.bmp"
#define MASKA_WYJSCIE "obrazki/guzik/mapy/wyjscie.bmp"
#define BITMAPA_PAUZA "obrazki/guzik/pauza.gif"
#define BITMAPA_BLOKER "obrazki/guzik/bloker.gif"
#define BITMAPA_BOMBA "obrazki/guzik/bomba.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_GORNY "obrazki/guzik/kopaczG.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_DOLNY "obrazki/guzik/kopaczD.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_POZIOMY "obrazki/guzik/kopaczPoz.gif"
#define BITMAPA_KOPACZ_PIONOWY "obrazki/guzik/kopaczPion.gif"
#define BITMAPA_SCHODKARZ_GORNY "obrazki/guzik/schodkarzG.gif"
#define BITMAPA_SCHODKARZ_POZIOMY "obrazki/guzik/schodkarzP.gif"
#define BITMAPA_SCHODKARZ_DOLNY "obrazki/guzik/schodkarzD.gif"
#define BITMAPA_PIJUS "obrazki/guzik/pijus.gif"
#define BITMAPA_WYJSCIE_Z_GRY "obrazki/guzik/wyjscie.gif"
//////////////// STAT GRA:
#define RYSUNEK_ETAP "obrazki/guzik/etap.gif"
#define MASKA_ETAP "obrazki/guzik/mapy/etap.bmp"
#define TLO_ETAP_WE "obrazki/tlo/szare.gif"
#define TLO_ETAP_WY "obrazki/tlo/niebieskie.gif"