/* sciezki do plikow z obrazkami wykorzystywanymi orzez modul Interfejs autor : Anna Doros GRUPA 5 */ #define TLO_TEKST_ETAP "obrazki/tlo/szare.ppm" #define TLO_NUMEREK "obrazki/tlo/numerek.gif" #define TLO_DANE_PRZED "obrazki/tlo/tloStatEtap.gif" #define TLO_DANE_PO "obrazki/tlo/tloStatEtap2.gif" #define TLO_POCZATEK "obrazki/tlo/cegla.bmp" #define TLO_GRA "obrazki/tlo/gra.gif" #define TLO_ETAP "obrazki/tlo/miedzyetapowe.gif" #define TLO_KONCOWE "obrazki/tlo/koncowe.gif" #define TLO_WCZYTYWANIE "obrazki/tlo/wczytywanie.gif" /////////////////////////////////////////////////////////////////////// #define MASKA_KONIEC_INFO "obrazki/guzik/mapy/wyjscieInfo.bmp" #define BITMAPA_KONIEC_INFO "obrazki/guzik/wyjscieInfo.gif" #define MASKA_INFO "obrazki/guzik/mapy/info.bmp" #define MASKA_ZASADY "obrazki/guzik/mapy/zasady.bmp" #define MASKA_POCZ "obrazki/guzik/mapy/strzala.bmp" #define MASKA_KONIEC "obrazki/guzik/mapy/wyjsciePocz.bmp" #define BITMAPA_INFO "obrazki/guzik/info.gif" #define BITMAPA_ZASADY "obrazki/guzik/zasady.gif" #define BITMAPA_NOWAGRA "obrazki/guzik/strzala.gif" #define BITMAPA_NOWYETAP "obrazki/guzik/strzalaEtap.gif" #define BITMAPA_ZAKONCZETAP "obrazki/guzik/strzalaKoniec.gif" #define BITMAPA_KONIEC "obrazki/guzik/wyjsciePocz.gif" ///////////////////////////////////////////////////////////////////// #define MASKA_BOMBA "obrazki/guzik/mapy/bomba.bmp" #define MASKA_BLOKER "obrazki/guzik/mapy/bloker.bmp" #define MASKA_KOPACZ_GORNY "obrazki/guzik/mapy/kopaczG.bmp" #define MASKA_KOPACZ_DOLNY "obrazki/guzik/mapy/kopaczD.bmp" #define MASKA_KOPACZ_POZIOMY "obrazki/guzik/mapy/kopaczPoz.bmp" #define MASKA_KOPACZ_PIONOWY "obrazki/guzik/mapy/kopaczPion.bmp" #define MASKA_SCHODKARZ_GORNY "obrazki/guzik/mapy/schodkarzG.bmp" #define MASKA_SCHODKARZ_POZIOMY "obrazki/guzik/mapy/schodkarzP.bmp" #define MASKA_SCHODKARZ_DOLNY "obrazki/guzik/mapy/schodkarzD.bmp" #define MASKA_PIJUS "obrazki/guzik/mapy/pijus.bmp" #define MASKA_PAUZA "obrazki/guzik/mapy/pauza.bmp" #define MASKA_WYJSCIE "obrazki/guzik/mapy/wyjscie.bmp" #define BITMAPA_PAUZA "obrazki/guzik/pauza.gif" #define BITMAPA_BLOKER "obrazki/guzik/bloker.gif" #define BITMAPA_BOMBA "obrazki/guzik/bomba.gif" #define BITMAPA_KOPACZ_GORNY "obrazki/guzik/kopaczG.gif" #define BITMAPA_KOPACZ_DOLNY "obrazki/guzik/kopaczD.gif" #define BITMAPA_KOPACZ_POZIOMY "obrazki/guzik/kopaczPoz.gif" #define BITMAPA_KOPACZ_PIONOWY "obrazki/guzik/kopaczPion.gif" #define BITMAPA_SCHODKARZ_GORNY "obrazki/guzik/schodkarzG.gif" #define BITMAPA_SCHODKARZ_POZIOMY "obrazki/guzik/schodkarzP.gif" #define BITMAPA_SCHODKARZ_DOLNY "obrazki/guzik/schodkarzD.gif" #define BITMAPA_PIJUS "obrazki/guzik/pijus.gif" #define BITMAPA_WYJSCIE_Z_GRY "obrazki/guzik/wyjscie.gif" //////////////// STAT GRA: #define RYSUNEK_ETAP "obrazki/guzik/etap.gif" #define MASKA_ETAP "obrazki/guzik/mapy/etap.bmp" #define TLO_ETAP_WE "obrazki/tlo/szare.gif" #define TLO_ETAP_WY "obrazki/tlo/niebieskie.gif"