Do strony
głównej
1. Przewodnik po
modułach i klasach
-
Hierarchia klas
Lista klas C++ występujących w
programie.
Poczatek
Podział na
moduły
- W programie wyszczególnione zostały
następujące moduły:
-
- Elementy
Świata
Pliki: ElementySwiata.cpp,
ElementySwiata-Leming.cpp,
ElementySwiata-Komandos.cpp,
ElementySwiata.h, stale_ElementySwiata.h
, stale_Leming.h
- Interfejs
Plik:
Interfejs.cpp, Interfejs.h,
stale_Interfejs.h, Guzik.cpp, Guzik.h,
Informacje.cpp, Informacje.cpp,
Informacje.h, OknoGry.cpp, OknoGry.h,
sciezki.h, StatystykaGry.cpp,
StatystykaGry.h, stale_StatystykaGry.h,
StatystykaEtapu.cpp, StatystykaEtapu.h,
stale_StatystykaEtapu.h,
- Obraz Planszy
Pliki:
ObrazPlanszyAbs.cpp, ObrazPlanszyAbs.h,
ObrazPlanszy.cpp, ObrazPlanszy.h,
stale_ObrazPlanszy, ObrazTerenu.cpp,
ObrazTerenu.h, ObrazElementuSwiata.cpp,
ObrazElementuSwiata.h
- Plansza
Pliki:
Plansza.cpp, Plansza.h
- Wejscie/Wyjscie
Pliki:
WejscieWyjscie.cpp, WejscieWyjscie.h,
stale_WejscieWyjscie.h
- Edytor
Pliki: edytor.cpp, Edytor.cpp,
Edytor.h, stale_Edytor.h,
ParametryDialog.cpp, ParametryDialog.h,
RozmiarDialog.cpp, RozmiarDialog.h,
EdytorPlanszy.cpp, EdytorPlanszy.h (dwa
ostatnie sa zwiazane z modułem Obraz
Planszy)
Poczatek
Zależności
między modułami gry
- Poczatek
|