/* Czesc modulu Interfejs zawierajaca deklaracje klasy opisujacej guziki okna gry oraz pasek informacyjny. autor : Anna Doros GRUPA 5 */ #ifndef __OKNO_GRY_H #define __OKNO_GRY_H #include <qstatusbar.h> #include <qlabel.h> #include <qfont.h> #include <qevent.h> #include "Guzik.h" #include "stale_Interfejs.h" #include "parametry.h" #include "sciezki.h" class OknoGry : public QWidget { Q_OBJECT protected: GuzikGra * guziki[ILE_GUZIKOW_GRY]; /* guziki */ char * teksty_help[ILE_GUZIKOW_GRY]; /* napisy wyswietlane na pasku informacyjnym */ QStatusBar * pasek; /* pasek informacyjny */ QLabel * teksty[ILE_TEKSTOW_NA_PASKU]; QLabel * liczby[ILE_LICZB_NA_PASKU]; QFont font; public: OknoGry(QWidget *parent=0,const char *name=0); ~OknoGry(); void mouseMoveEvent(QMouseEvent*); /* inicjalizacja numerkow guzikow */ void wstawNumerki(Param_etap parametry); /* odjecie 1 od cyfry guzika o numerze i */ void odejmij(int i) { guziki[i]->odejmij(); }; /*gdy nastapi zmiana parametrow wyswietlanych na pasku informacyjnym: */ void zmianaCzas(int ile) { liczby[PASEK_CZAS]->setNum(ile); }; void zmianaLeming(int ile) { liczby[PASEK_LEMING]->setNum(ile); }; void zmianaPrzeprowadz(int ile) { if (ile>=0) liczby[PASEK_PRZEPROWADZ]->setNum(ile); }; }; #endif