/* Czesc modulu Interfejs zawierajaca deklaracje klasy opisujacej
guziki okna gry oraz pasek informacyjny.
autor : Anna Doros
GRUPA 5
*/
#ifndef __OKNO_GRY_H
#define __OKNO_GRY_H
#include <qstatusbar.h>
#include <qlabel.h>
#include <qfont.h>
#include <qevent.h>
#include "Guzik.h"
#include "stale_Interfejs.h"
#include "parametry.h"
#include "sciezki.h"
class OknoGry : public QWidget
{
Q_OBJECT
protected:
GuzikGra * guziki[ILE_GUZIKOW_GRY]; /* guziki */
char * teksty_help[ILE_GUZIKOW_GRY]; /* napisy wyswietlane na pasku informacyjnym */
QStatusBar * pasek; /* pasek informacyjny */
QLabel * teksty[ILE_TEKSTOW_NA_PASKU];
QLabel * liczby[ILE_LICZB_NA_PASKU];
QFont font;
public:
OknoGry(QWidget *parent=0,const char *name=0);
~OknoGry();
void mouseMoveEvent(QMouseEvent*);
/* inicjalizacja numerkow guzikow */
void wstawNumerki(Param_etap parametry);
/* odjecie 1 od cyfry guzika o numerze i */
void odejmij(int i) { guziki[i]->odejmij(); };
/*gdy nastapi zmiana parametrow wyswietlanych na pasku informacyjnym: */
void zmianaCzas(int ile) { liczby[PASEK_CZAS]->setNum(ile); };
void zmianaLeming(int ile) { liczby[PASEK_LEMING]->setNum(ile); };
void zmianaPrzeprowadz(int ile)
{ if (ile>=0) liczby[PASEK_PRZEPROWADZ]->setNum(ile); };
};
#endif